Enlige, ældre, tyske mænd

Ph.d.-studerende i projektet Kristian Park Frausing er taget på ophold ved Goethe Universität i Frankfurt

I perioden 3. april til 15. juni opholder Kristian Park Frausing sig ved Goethe Universität i Frankfurt am Main, Tyskland. Her indgår han som gæsteforsker i afdelingen Interdisziplinäre Alternswissenschaft (IAW) og Frankfurter Forum für Interdisziplinäre Alternsforschung (FFIA) ledet af Professor Frank Oswald. Kristian skal især diskutere enlige, ældre mænd med Dr. Miranda Leontowitsch, som selv studerer en gruppe enlige, ældre, tyske mænd i Frankfurt-området. Kontakten til Miranda Leontowitsch er kommet i stand gennem Michael Smærups deltagelse på den internationale gerontologiske og geriatriske kongres IAGG i San Francisco i 2017.