Nu varer det ikke længe før vi ses til 19 MUDS

13. - 14. oktober 2022.

Nu varer det ikke længe før vi ses i Århus til MUDS 19. Det endelige program kan ses her på hjemmeside.
Et par praktiske meddelelser: På torsdag mødes vi i Richard Mortensen-stue, bygning 1422, Frederik Nielsens Vej 2, Århus C.

I år forsøger vi at mindske klimaaftrykket en smule ved at program, abstracts og andet materiale kun kan tilgås online. Der vil være nogle blokke og kuglepenne til dem der vil bruge det, men der vil ikke være konferencemapper denne gang.

Universitetet er en offentlig institution, og det betyder at radiatorer er skruet ned til 19 grader. Vi vil derfor opfordre jer til at tage en dejlig striktrøje med og overtøj efter vejret, og det gælder for så vidt også til festmiddagen, som holdes i Kommabar som er de studerendes bar i Nobelparken, Jens Chr. Skous Vej 2: Hellere lunt tøj, end stropkjole 😉

Medbring naturligvis jeres sædvanlige gode lune, for MUDS’ motto er stadig: Ingen lingvistik uden humor

@Oplægsholderne: Vi har bedt ordstyrerne om at sørge for at I holder tiden, dvs. 20 minutter til jeres oplæg + 10 minutter til efterfølgende diskussion og et evt. lokaleskifte.

Vi glæder os til fagligt og socialt samvær i Århus!
Mange hilsner fra MUDS 19-organisatorerne Ea, Inger, Kirstine, Tina