Postersession med bobler

Vi inviterer til en postersession med bobler i Vandrehallen på Aarhus Universitet d. 10. oktober fra kl. 16:30 til 17:30. Her vil en række studerende, junior- og seniorforskere præsentere deres forskning på postere, mens publikum kan få et glas bobler og gode diskussioner med dem, der præsenterer.

I år vil vi gerne invitere til en postersession med bobler i Vandrehallen på Aarhus Universitet d. 10. oktober fra kl. 16:30 til 17:30. Her vil en række studerende, junior- og seniorforskere præsentere deres forskning på postere, mens publikum kan få et glas bobler og gode diskussioner med dem, der præsenterer.

Har man lyst til at deltage med en poster, er man meget velkommen til det. Både de mere færdige projekter, såvel som idéer der måske kan blive til et projekt, egner sig godt til posterformatet. Vi opfordrer derfor studerende fra alle årgange, junior- og seniorforskere til at deltage.

Vi er klar over, at posterformatet er nyt for mange. Vi afholder derfor en posterworkshop d. 2. oktober kl. 9-11, hvor man enten kan være med online eller fysisk på Aarhus Universitet, lokale 1485-414. Her vil Ea Lindhardt Overgaard og Kirstine Boas fortælle om formatet, gennemgå en række posters og give tid til, at man kan arbejde med sin egen poster, inden den sendes til tryk.

Vil man deltage i posterworkshoppen, må man gerne sende en mail til boas@cc.au.dk med titlen ”posterworkshop”.